Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokauppa

Butik frilla (3425306-5) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen ja EU:ssa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupasta osoitteesta www.butikfrilla.fi. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksuvaihtoehdot

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä, sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu. Lue vaihto- ja palautusehtomme alta.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut Suomessa

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset postipakettina mahdollisimman pian. Paketit toimitamme kotimaassa hintaan 6,90 €. Lahjakortit ja pdf-ohjeet toimitamme ilmaiseksi. 

Toimitusaika Suomessa

Tilauksen käsittelyaika on 1-3 päivää ja paketin saapuminen Suomen sisällä kestää tavallisesti 1-8 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkosivustolla.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tilaustuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta ellei kyse ole materiaali- tai valmistusvirheestä.

Butik frilla ei kustanna palautusta. Butik frilla hyvittää vain palautettujen tuotteiden hinnan. Emme palauta toimituskuluja.

Vaihdosta tai palautuksesta on aina ensin sovittava myyjän kanssa (info@butikfrilla.fi). Myyjä toimittaa tämän jälkeen sähköpostitse tarkemmat palautusohjeet.

Palautuksen hyvitys hoidetaan Paytrail Oy:n maksutavan mukaisesti sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Ilmoitamme asiakkaalle kun palautus on saapunut meille. Palautuksen tulee olla purkamaton ja ehjä. Palautetuissa lankavyyhdeissä tulee olla ehjät vyötteet ja vyyhti avaamaton. Punnitsemme myös palautetut vyyhdit. Jos vyyhdissä ei ole samaa määrää lankaa kuin vyötteen tiedoissa lukee, vyyhti ei ole palautuskelpoinen.

Mikäli lanka on asiakkaan pyynnöstä toimitettu kerittynä, tai avattuna vyyhtinä, tuotetta ei voi palauttaa.

Käytettyjä koruja ei voi palauttaa. Ovela neulesormus ei ole palautuskelpoinen, mikäli sitä on käytetty/kokeiltu neulomiseen.

Palautukseen tulee liittää mukaan seuraavat tiedot:

– kopio tilausvahvistuksesta
– nimi, osoite ja puhelinnumero
– tieto mihin tuotteeseen palautettu tuote halutaan vaihdettavan, mikäli se halutaan vaihtaa
– palautusosoite: Butik frilla, Kirkkokatu 2, 90100 Oulu, +358 40 150 8877

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla osoitteeseen info@butikfrilla.fi. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Lunastamattomat paketit ja lähetykset

Paketin lunastamatta jättäminen ei ole palautus tai peruutus!

Jos pakettia ei noudeta määräaikaan mennessä Postista ja se palautetaan lähettäjälle, perimme 20€:n maksun hyvityksenä aiheutuneista kuluista.

Butik frilla Oulu
Butik frilla Oulu

Tietoa uutuuksista ja tapahtumista!

Lähetämme uutiskirjeessä tietoa uutuuksista, tulevista tapahtumista ja muusta ajankohtaisesta.